zaterdag 3 januari 2015



Inmiddels is 2015 bijna 3 dagen oud. Maar ik wil jullie toch nog een heel fijn, gezond en leuk nieuwjaar toewensen. Ik vierde de jaarwisseling in Nederland en kwam gisterenavond laat thuis. Hoewel ik natuurlijk gezien had dat er sneeuw lag, was het heerlijk vanmorgen bij het opendoen van de gordijnen een witte wereld te zien. Een lekker begin van het jaar.

Bij het wegruimen van mijn spullen, vond ik dat mijn gangkast nu echt maar eens opgeruimd moest worden. Dus gelijk maar aanpakken. Het resultaat?

 
Ziet er toch een stukje overzichtelijker uit, of niet?

Eens kijken of ik van het weekend ook nog fut heb mijn kledingkast onder handen te nemen, want ook dat is een grote chaos. En verder natuurlijk lekker door de sneeuw banjeren. 


2 opmerkingen:

Ik hoor graag van je!