woensdag 11 april 2012

Spit en een filmpje

Na een paar hele fijne paasdagen met hele lieve vriendinnen op bezoek, schoot het maandagavond in mijn rug :-(  Daar wordt het leven gelijk eventjes een stukje minder leuk van. Gelijktijdig realiseer ik me hoe fijn het is dat mijn lijf het eigenlijk altijd doet en me zelden in de steek laat.

Vandaag voor de nieuwsgierigen onder u een filmpje. Het is al van een aantal jaren geleden. Het gaat grotendeels over Jossåsen. Achtereenvolgens zie je de boekwerkplaats,  het cultuurhuis Yggdrasil, de houtzagerij, de boerderij, de keramiekwerkplaats, de weverij en wat beelden van het leven in huis. 
Het filmpje is gemaakt door leerlingen van de Vidarskole in Trondheim.

2 opmerkingen:

  1. Hej Huldra!
    Ik had al eens op internet gekeken wat Camphill is en inhoudt. Wat gaaf dat je ons nu dit filmpje laat zien. Het lijkt me heel mooi om daar te werken.
    Wat je spit betreft, ja, dat had ik vroeger ook vaak en ik weet hoe het je beperkt. Nu nooit meer last van. Na een dag of vijf gaat het meestal weer beter. Beterschap en groetjes,
    Gon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag 4 vandaag en het gaat gelukkig wat beter. Maar veel te langzaam naar mijn zin!

      Verwijderen

Ik hoor graag van je!