dinsdag 3 april 2012

Regelen en opruimen

Ik ben druk bezig geweeest de laatste dagen. Mijn twee kledingkasten, die nog een verhuizing niet zouden overleven, heb ik gedemonteerd en naar de milieustraat gebracht. Tenminste de korte planken, de lange pasten helaas niet in mijn auto.
Het afbreken van de kasten was een goede reden om nog eens kritsich naar mijn kleding te kijken. Alles is weer door mijn handen gegaan en er zijn spullen bij die de vorige keer de toets nog doorstonden, maar nu alsnog rigoreus zijn weggegooid. Lekker.

 


Omdat de praktische klusjes nu leuker zijn dan het regelen van administratieve zaken, moet ik van mezelf 's morgens eerst het regelwerk doen. 's Middags ga ik dan verder met praktische dingen. Om overzicht te houden van wat ik allemaal nog moet regelen heb ik de kelderdeur volgehangen met A4tjes. En om lekker te kunnen strepen natuurlijk. Dat is altijd het allerleukste van lijstjes maken ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag van je!