zondag 1 april 2012

Laatste werkdag

Donderdag was dan mijn laatste dagje op Vincentius. Tweeenhalf jaar geleden begon ik hier als begeleider op de dienst dagbesteding. Een dagje per week vast op Actief en daarnaast invalwerk op In Beweging, Sfeer, Allerlei en Was...en Zo. Van te voren had ik bedacht dat deze baan wel een goede binnenkomer was. Het plan was om snel door te stromen naar een andere baan. Maar daar kwam het niet van. Er was voldoende werk, leuk werk en supercollega's. En voor je het weet is er dan tweeenhalfjaar voorbij.

Twee weken terug ben ik al gezellig met m'n collega's een hapje wezen eten bij wijze van afscheid.
Afgelopen donderdag was mijn laatste werkdag. Een superdagje. M'n nog halfzieke collega kwam stoer werken omdat het mijn laatste dagje was. Daar was ik echt heel blij om. We hebben altijd met veel plezier samengewerkt en ook donderdag was het weer feest.
We hebben 's morgens ons gewone programma gedraaid en 's middags 'afscheid'. Ik ben de groepen langs gegaan waar ik regelmatig heb ingevallen. Veel vragen, zingen, huilen en dikke knuffels.. en zo. De negerzoenen vielen naar verwachting goed in de smaak. Een warm afscheid.

Aan het einde van de middag werd ik ook nog verrast met een paar kadootjes. De kadootjes waren echt midden in de roos! Een bloemenzaadboeketje en een theedoos waaraan alle clienten een bijdrage aan hebben geleverd. Echt heul leuk!







2 opmerkingen:

Ik hoor graag van je!