dinsdag 19 februari 2013

Finland

Begin februari was ik voor een seminar in Camphill Tapola in de buurt van Lahti in Finland. Hier volgens wat fotootjes.. 

Een muurschildering geinspireerd door de Kalevala


close-upje

In de eetkamer een landschap


De keuken

sneeuw, heel veel sneeuw, het hield niet op met sneeuwen

Een oogstverwerkingswerkplaats (wil ik ook!)

waar ze onder andere eigen pasta maken

kippen, veel kippen

en dus veel eieren

Oosfinse koeien

die niet in deze echt oudfinse stal stonden


2 opmerkingen:

  1. Leuk weer van je te horen. Dat seminar in Finland was echt heel leuk denk ik zo. Mooi oven/kachel in de keuken en alle andere foto's geven ook een goed beeld. Prachtig!
    Groetjes van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klein stukje Finland gezien. Voor het zelfde seminar reis ik in april naar Letland. Ook niet eerder geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hoor graag van je!