zondag 14 juni 2015

Terugblik Roadtrip 2015


Toen het dan eindelijk zover was dat ik vakantie had, was ik moe. Zo moe dat ik op aanraden van een vriendin dus eerst nog een nachtje in de buurt overnachtte om vervolgens rustig op weg te gaan.

Eerst was het plan zonder een specifiek doel te rijden, maar dat was me een beetje te los. Toen werd het plan de Lofoten. Ik kreeg wat tips voor onderweg van bekenden en vrienden. Ik heb een ruime auto mee, een tent mee en een zak geld voor overnachtingen in hutten onderweg en misschien een etappe met de Hurtigruten.

Eerst maar even bijkomen met een kop thee.




En zie wat er in de boekenkast ligt. Mijn reis krijgt wat meer vorm als het toeristenboekje over de Kystriksveien doorlees - Genoeg moois onderweg-




Boven mijn bed hangt de kaart van ScandinaviĆ«. Is toch een aardig stukje van Trondheim naar de Lofoten. Trondheim ter hoogte van de N en de Lofoten ter hoogte VET. 


1 opmerking:

Ik hoor graag van je!