zondag 2 november 2014

Nu dan, eerste actie!

Vandaag is mijn vorm een stuk beter.

Mijn huisgenootje was aan het ontbijt wat vertwijfeld wat ze mee zou nemen als aardigheidje voor haar gastvrouw in Rusland morgen. Bij voorkeur iets typisch noors wilde ze. Maar aangezien er een invoerverbod is voor kaas, was de typische bruine noorse kaas dit keer geen optie. We brainstormden, maar kwamen niet echt op iets. Ok, een kaasschaaf of paperclips (hiervan beweren de noren dat het noorse uitvindingen zijn), maar of iemand daar blij van wordt.

Wat later op de ochtend zag ik mijn Norgeglass in de vensterbank staan. Een glas waarin ik alle leuke herinneringen van het afgelopen jaar probeer te verzamelen. Ik bedacht dat ik er ook nog een lege kleinere versie van had. Gevuld met thee en een lintje erom leek me het een leuk weggevertje. Het glas typisch noors én het kan zonder problemen de russische grens over.



Daarmee was mijn eerste geefactie een feit. Mijn huisgenote was er erg blij mee. Hopelijk vind de uiteindelijke ontvangster het ook een leuk aardigheidje. Ik ben er in ieder geval helemaal blij van!


1 opmerking:

Ik hoor graag van je!