zaterdag 12 oktober 2013

De zomer voorbij

De oude boerderij op de heuvel

St.Jansvuur

Rozen- en Korenbloemblaadjes drogen

Zomeruitzicht

Kaaskruid toch?

Deze zomer veel frambozen. mmmm

Openluchtspel

Snohetta

Magalaupet




Triatleten zwemmend van Munkholmen

Medailles gemaakt door onze keramiekwerkplaats


Medailles uitreiken 

Een fantastische kas

en van binnen ziet het er zo uit


Berkak station


Ingangspartij Tautra kerk

Lekker vrij!

Het altijd weer anders uitzicht


Schapen onderaan het raam.

De herfst begint

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's. Die van Snohetta is geweldig !!!! Leuk om weer wat te lezen en te zien van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat wat met Horten en Stoten bij mij Hans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat wat met Horten en Stoten bij mij Hans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Huldra, leuk dat ik weer twee berichten van je zie. Het gekke is dat ik volgster ben maar geen melding krijg als je iets hebt geplaatst. Maar nu dan toch gevonden en genoten van je foto's!
    Groetjes van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is Raar ja. Heb de indruk dat dat niet alleen bij jou het geval is. Zal eens rondvragen. Is ook Raar dat ik jou reactie in de moderatiecategorie stond. Zie hem dus nu pas. Maar waar dit alles aan ligt??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aan Google. De volglijst van Google is helemaal nix. Ene keer doet ie het wel en de andere keer weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hoor graag van je!