zondag 1 augustus 2010

In de voorbije maand



...zag ik 'Ingen Grenser' na een tip van een vriend. Een noors serie over een groep mensen meteen lichamelijke handicap die samen een tocht over 500 km ondernemen dwars door Zweden en Noorwegen. Poeh, indrukwekkend!

...kocht ik van alles en nog wat in Noorwegen, dat hier niet verkrijgbaar is en had ik op de terugreis ruim 5 kilo meer bagage te vervoeren

...maakte ik pesto, yoghurt, en brood. En droogde ik veel kruiden.

...kookte ik niet al te veel, maar at vaak heerlijke salades.

...las ik weinig buiten kranten en blaadjes om. In de zomer is er zoveel te anders te doen en moet je je kans grijpen.

...besloot ik iets aan mijn werksituatie te gaan veranderen en op zoek te gaan naar een baan die beter bij mijn waarden past.

...bezocht ik mijn geliefde Noorwegen.

... genoot ik van het leven!

... ontmoette ik vele oude vrienden en genoot van hun gezelschap.

...ontdekte ik opnieuw dat het belangrijk is de dingen te doen die bij je passen.

... vergat ik niets?! o ja, wel, kaartjes te sturen naar een aantal vrienden voor ik op vakantie ging. En dat ga ik nu meteen goed maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag van je!