donderdag 1 juli 2010

In de voorbije maand


...zag ik Dead Man Walking... indrukwekkende film zeg!

...kocht ik een ticket naar Noorwegen, om daar over een tijdje mijn vakantie door te brengen.

...maakte ik lekkere vlierbloesemsap.

...kookte ik een heerlijk zomers ongelofelijk simpele maaltijd van tomaat, rode ui, tijm, feta en olijven. Even in de oven en wat me dat lekker met een heerlijk stuk brood erbij.

...las ik alleen maar flutboeken. En het ene goede boek dat naast mijn bed lag maakte me zo depressief dat ik er maar mee gestopt ben.

...besloot ik weer eens vaker de fiets te pakken. En deed dat ook.

...bezocht ik diverse tuinen dichtbij en wat verder weg: Changing Colours, Sprankenhof, Kruidenrijk en De Es.

...genoot ik van het heerlijke weer en de lange avonden.

... ontmoette ik A. en had een fijn gesprek met haar over vrouwbewustzijn. Heerlijk aan een picknickbank uitkijkend over de landerijen. Het weer, enkele herten en zwaluwen gaven de avond nog een extra bijzonder tintje.

...ontdekte ik opnieuw dat vroeg opstaan na een kwartiertje (ok, een half uurtje) toch keer op keer een lekker gevoel geeft.

... vergat ik helemaal dat het St. Jan was. Geen 7 kruiden onder mijn kussen en dus geen inzicht in mijn toekomstige liefde. Na ja, ik zie wel wat er komt ;-) Daarom vandaag maar een foto van het St. Jansvlindertje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag van je!